ورزش

دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیا است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که سنگربان تیمش بهترین دروازه‌بان دنیای است.
Sputnik
ورزش
واکنش رایولا به هو شدن دوناروما در سن سیرو: مگر او آدم کشته است؟
به گزارش اسپوتنیک، جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا که در رقابت‌های یورو درخشش بی‌نظیری برای تیم ملی کشورش داشت و در رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا کمک کرد، چهار شنبه شب در ورزشگاه سن‌سیرو و در جریان شکست 1-2 برابر اسپانیا در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، از سوی هواداران هوو شد.
این حرکت هواداران سبب خشم بسیاری از کارشناسان، مربیان و بازیکنان سابق و فعلی ایتالیا شد و آن‌ها به حمایت از دوناروما پرداختند.
در این میان روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، ضمن بهترین خواندن دوناروما در پُستش، از او به دفاع پرداخت و از هواداران خواست تا بار دیگر از او چنین انتقاد نکنند.
وی در این مورد به رسانه‌ها گفت:" فکر می‌کنم این حرکت پسندیده نبود. او زحمات زیادی برای تیم کشیده است و در حال حاضر نیز به ما کمک می‌کند. فراموش نکنید، پنالتی زدن در دیدار ششم یورو کار آسانی نیست، اما خوشبختانه ما دوناروما، بهترین دروازه‌بان جهان را در اختیار داشتیم و او بود که ما را به فینال یورو بُرد."
دوناروما در جریان دیدار اسپانیا و ایتالیا، از سوی هواداران میلان هو شد زیرا آن‌ها معتقد اند که دوناروما به پیوستن به پاریسن‌جرمن به آن‌ها خیانت کرده است.
بحث و گفتگو