ورزش

آغاز عصر جدید نیوکاسل؛ نخستین ستاره مورد نظر سعودی‌ها مشخص شد

باشگاه نیوکاسل که به تازگی از سوی از سوی صندوق سرمایه‌گذاری همگانی عربستان سعودی خریداری شده است، به مائورو ایکاردی مهاجم پاریسن‌جرمن علاقه‌مندی نشان داده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، به روز پنجشنبه، باشگاه نیوکاسل، به ارزش سیصد میلیون پوند از سوی صندوق سرمایه‌گذاری همگانی عربستان سعودی (پی‌آی‌اف) خریداری شد و این باشگاه نیز همچون باشگاه منچسترسیتی به مالکیت اعراب درآمد.
ورزش
دارایی خالص مالک اصلی نیوکاسل چقدر است؟
حالا مدیران این باشگاه که پول زیادی برای تقویت تیم دارند و قطعاً دنبال ستاره‌های ارزشمند و گران‌قیمت خواهند رفت، نخستین بازیکن مورد نظر شان را مشخص کرده‌اند و می‌خواهند مائورو ایکاردی مهاجم آرجانتینی پاریسن‌جرمن را به خدمت بگیرند.
ایکاردی که پس از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی به نیمکت تبعید شده است، خواهان جدایی است و باشگاه‌های یوونتوس و تاتنهام نیز خواهان این بازیکن اند.
ایکاردی که در 72 بازی موفق به زدن 36 گُل شده است، می‌تواند به نیوکاسل کمک کند تا در جدول لیگ برتر بالا بیاید زیرا در حال حاضر این تیم با چهار شکست، سه مساوی و بدون پیروزی، در رده ماقبل آخر جدول است.
گفته می‌شود که سران این تیم در زمستان چندین ستاره بزرگ در کنار ایکاردی به خدمت خواهند گرفت تا بتوانند در لیگ انگیس بمانند و حتی جواز حضور در لیگ اروپا را نیز کسب کنند.
بحث و گفتگو