ورزش

شکل‌گیری تیمی از مخالفان به رهبری پیکه علیه کومان

Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی هالندی بارسلونا که این روزها شرایط خوبی ندارد، روز به روز حمایت رختکن را از دست می‌دهد و بازیکنانی مهم و با سابقه تیم به او پشت می‌کنند.
ورزش
زمان اخراج کومان از بارسا مشخص شد
یکی از بازیکنان با سابقه جرارد پیکه است که از تصامیم کومان راضی نیست و نمی‌خواهد این سرمربی هالندی به کارش در باشگاه ادامه دهد.
 جرارد تنها کسی است که بعد از شکست‌ها، به انتقاد از تیم می پردازد و این اتفاق را می‌شود به وضوح بعد از بازی مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید مشاهده کرد.
اسپورت امروز فاش کرده که پیکه از نقش دستیار پویول امروز به مرد اول رختکن بلوگرانا تبدیل شده و رابطه بسیار نزدیکی به لاپورتا دارد.
مدافع اسپانیایی، برای برای جلب حمایت کامل هواداران و رییس، اولین کسی بود که به کاهش دستمزد پیش از هر بازیکن دیگری با باشگاه به توافق رسید و به نوعی به سایر بازیکنان پشت کرد. به علاوه او بدون نگاه به بازی بعضی بازیکنان مانند ریکی پویچ و ساموئل اومتیتی، از آن ها دفاع می‌‌کند و با این کار تمامی ستاره‌هایی که علیه کومان اند را به دور خود جمع کرده است. 
جرارد در حال حاضر نقش بسیار مهمی در رختکن بارسلونا دارد و او سبب شده تا کومان حامیان خودش را در رختکن از دست دهد.
گفته می‌شود که جوانان لاماسیا، بوسکتس، پویگ، اومتیتی و سایر ستاره‌های بارسا از پیکه حمایت می‌کنند و تنها هالندی‌ها در رختکن به حمایت از کومان می‌پردازند.
بحث و گفتگو