ورزش

بی‌ثباتی وچرخش‌های عجیب لاپورتا در دومین دورۀ ریاستش در بارسا

خوان لاپورتا از زمانی که به عنوان رییس بارسا برای دومین بار انتخاب شده است، روی تصامیمش قاطعانه ایستاده نبوده و چرخش‌های عجیبی داشته است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا در زمان کمپاین‌های انتخاباتی شعارهای دل‌گرم کننده به هواداران بارسلونا داد و موفق شد با همین ترفند رأی قابل قبولی بیاورد و به عنوان رییس جدید این باشگاه انتخاب شود.
ورزش
یک گزینه عجیب روی میز لاپورتا برای هدایت بارسا
لاپورتا اما پس از رسیدن به ریاست بارسلونا به بسیاری از وعده‌هایش از جمله حفظ مسی و تمدید قرارداد وی عمل نکرد و در ادامه نیز چرخش‌های عجیبی از خودش نشان داد تا به هواداران این باشگاه ثابت شود که او روی تصامیمش قاطعانه ایستاده نیست و ثبات ندارد.
براساس گزارش‌ رسانه‌های کاتالانی، اولین نشانۀ بی‌ثباتی لاپورتا، وارد شدن او بدون داشتن پول ضمانت بود و همین موضوع سبب شد تا خوامی گیرو معاون اقتصادی وی تصمیم به کناری‌گیری از عضویت در تیم کاری او بگیرد.
نشانۀ دیگر بی‌ثباتی لاپورتا اصرار به حفظ مسی و تمدید با او بود که در این راه نیز لاپورتا ناکام بود و موفق نشد اسطوره باشگاه را حفظ کند.
اقدام به اخراج کومان در سه ماه گذشته برای چندمین بار و انصراف از این کار نیز بی‌ثباتی رییس بلوگرانا را نشان می‌دهد و کناره‌گیری از  CVC، و هم‌سویی با پرز نیز از دیگر نشانه‌ها می‌باشد.
لاپورتا در مورد امرسون رویال نیز به هواداران دروغ گفت و با وجود نیاز باشگاه به آن بازیکن و آینده بلندی که برای او تصور می‌شد، تصمیم به فروش او گرفت، در حالی که در مراسم معارفه وی گفته بود که امرسون، دنی آلوز جدید است و برای سال‌های طولانی در این باشگاه خواهد ماند.
این موضوعات سبب شده تا هواداران بارسلونا به رییس باشگاه به شک و تردید نگاه کنند و به تصامیم و حرف‌های او زیاد باورمند نباشند.
این در حالی‌ست که لاپورتا در دوره ریاست قبلی‌اش بسیار قاطعانه عمل کرده بود و روی وعده‌هایش ایستادگی نشان داده بود.
بحث و گفتگو