ورزش

ادامۀ روزهای تاریک گریزمن؛ جدایی از بارسا هم کارساز نبود

آنتوان گریزمن همچنان روزهای بدی را تجربه دارد و تا حالا موفق به گُلزنی و دادن پاس گُل برای اتلتیکومادرید نشده است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن در دو فصلی که برای بارسلونا به میدان رفت، درخشش خوب و قابل انتظار نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفت تا تابستان گذشته این تیم را ترک کند.

وی با قرارداد قرضی و بند خرید دائمی به باشگاه سابقش اتلتیکومادرید برگشت و بسیاری از کارشناسان فکر می‌کردند کاتالان‌ها در مورد ستاره فرانسوی اشتباه کرده‌اند و فروش او غیرمنطقی بوده است.

آمار اما نشان می‌دهد که گریزمن واقعاً آن ستاره درخشان که قبل از پیوستن به بارسلونا بود، نیست و به یک بازیکن عادی مبدل شده است.

گریزمن از زمان بازکشت به اتلتیکومادرید، 304 دقیقه و 5 بازی کرده و در این مدت موفق به زدن گُل و دادن پاس گُل نشده و در بازی‌ها نیز بسیار کم تأثیر بوده است.

70 درصد از پاس‌های این ستاره فرانسوی درست بوده و در اکثر مواقع پاس‌های اشتباه نیز داشته که سبب افزایش مشکلات دیگو سیمئونه شده است.

با این هم او هنوز مورد اعتماد سیمئونه است و این سرمربی آرجانتینی وی را در ترکیب ثابت قرار می‌دهد و امیدوار است وی به روزهای اوج خودش بازگردد.

گفته می‌شود در صورتی که گریزمن تا پایان فصل ندرخشید، اتلتیکومادرید از دائمی کردن قرارداد او امتناع خواهد ورزید و ستاره فرانسوی به بارسلونا برخواهد گشت.

بحث و گفتگو