ورزش

پیام لاپورتا به هواداران بارسا: نگران نباشید، ما می‌دانیم چه کاری باید انجام شود + ویدیو

خوان لاپورتا رییس بارسلونا، هواداران این باشگاه را به آرامش فراخواند و اظهار داشت که آگاه است چه کاری را باید انجام دهد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، شکست سنگین بارسا در برابر بایرن مونیخ در هفته نخست دور گروهی لیگ  قهرمانان اروپا و ضعف‌های بزرگ در آن بازی حیثیتی سبب شده تا رونالد کومان سرمربی این تیم شدیداً مورد انتقاد قرار گیرد و مدیران ارشد باشگاه به فکر اخراج او باشند.

تساوی برابر گرانادا وضعیت را بدتر کرد و حالا هواداران بیشتر از گذشته به اخراج کومان از این تیم اصرار دارند و می‌خواهند سران باشگاه سرمربی جدیدی برای این تیم استخدام کنند تا با فلسفه باشگاه باشد و وضعیت را تغییر دهد.

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا اما هواداران را به آرامش فرا می‌خواند و می‌گوید که می‌داند باید چه کاری انجام شود.

وی در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، می‌گوید:" سلام، طرفداران بارسلونا. من از شما می‌خواهم که همچنان از تیم ما حمایت کنید. "تیم به شما نیاز دارد و ما از شما سپاسگزار هستیم. شما می‌دانید که ما دوران سختی را تجربه می‌کنیم و این لحظاتی است که شما باید در کنار ما بایستید. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و مهم هم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، این هفته و مقابل لوانته، از تیم ما حمایت کنید زیرا تیم به آن نیاز دارد. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید، ما می دانیم چه کاری باید انجام شود و آن را مرتب می‌کنیم. خیلی ممنون، به پیش بارسا!"

لاپورتا در حالی این پیام را به هواداران بارسا منتشر کرده است که به دلیل مشکلات اقتصادی و نیافتن جایگزین مناسب برای کومان، در حال حاضر قادر به اخراج او نیست و مجبور است به سرمربی هالندی ادامه دهد.

 

بحث و گفتگو