ورزش

مهاجم اینتر: مقابل تیمی مثل رئال مادرید جایی برای اشتباه ندارید

مهاجم آرجنتینی اینتر نکات مثبتی در عملکرد اینتر مقابل رئال مادرید می بیند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، اینتر شب گذشته در مسابقه ای که چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، با یک گل مقابل رئال مادرید شکست خورد.

رئال 1 اینتر 0 ؛ رستگاری آنچلوتی در دقایق پایانی سن سیرو
لائوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی اینتر از عملکرد تیمش برابر رئال راضی است و درخشش کورتوا را باعث پیروزی تیم مادریدی دانست. ستاره اینتر پس از بازی در خصوص عملکرد تیمش برابر رئال مادرید گفت:«ما می‌دانیم که لیگ قهرمانان اروپا رقابت بزرگی است و سطح کیفی رئال را هم به خوبی می‌دانستیم.»
مهاجم آرجنتینی اینتر در ادامه گفت:«اگر برابر تیم بزرگی چون رئال گل نزنی باید تاوان پاس بدهی. اگر گل نزنید، شکست ممکن است هر لحظه از راه برسد. اکنون باید به فکر تلاش بیشتر باشیم. باید در نقاطی که اشتباه عمل کردیم، بهتر شویم و از طرفی هم نباید تمام کارهای خوبی که انجام دادیم را فراموش کنیم.»

چهارشنبه شب دو تیم اینتر و رئال مادرید از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در پایان رئال مادرید موفق شد با گل رودریگو به پیروزی رسید.

در این دیدار تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال مادرید نمایش بسیار درخشانی در درون دروازه داشت و توانست تا پایان بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

بحث و گفتگو