ورزش

خطر از بیخ گوش اسطورۀ فوتبال برازیل گذشت

اسطوره فوتبال دنیا پس از عمل جراحی و خارج شدن تومور از بدنش پیامی زیبا را در فضای مجازی منتشر کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته پله از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی و خارج شدن تومور از بدنش پرده برداشت. پله همچنین فاش کرد که این تومور در حین آزمایشاتی که هفته گذشته در بیمارستان انجام داد، شناسایی شد.

بستری شدن پله به دلیل داشتن غده سرطانی؛ اوضاع مرواید سیاه وخیم است؟

این اسطورۀ فوتبال برازیل درباره ریکاوری و بهبود وضعیت جسمانی‌اش خوشبین است و در حین این اتفاقات همیشه یک لبخند روی صورتش داشت.

پله با انتشار عکسی از خود در لباس معروف برازیل در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت:« دوستان، ممنونم از پیام‌های محبت آمیزتان. شنبه گذشته برای در آوردن تومور در روده سمت راست بدونم، زیر تیغ جراحان رفتم. این تومور در حین تست‌ها و آزمایشاتی که هفته پیش در بیمارستان دادم، معلوم شد.»

پله هشتاد ساله در ادامه نوشت:«خوشبختانه من به جشن گرفتن پیروزی‌های بزرگ در کنار شما مردم عادت کردم. من با یک لبخند روی صورت، به مصاف حریفم خواهم رفت. به آینده بسیار خوشبینم و همچنین خوشحالم که خانواده و دوستانم در کنارم حضور دارند.»

این اسطورۀ نام‌دار فوتبال جهان در طول دوران بازیگری‌اش، بیش از هزار گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. مهاجم پیشین برازیل در چهار جام جهانی همراه با تیم ملی کشورش بود و توانست سه بار قهرمان این تورنمنت شود.

بحث و گفتگو