ورزش

تغییر عقیده سولسشر، ستاره هالندی ماندنی شد

ستاره هالندی منچستریونایتد می‌گوید که مذاکرات مثبتی بر سر تمدید قرارداد با سرمربی منچستریونایتد داشته است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، دونی فن ده بیک ستاره هالندی منچستریونایتد می‌گوید که مذاکرات مثبتی با اوله گونار سولشر بر سر ادامه حضورش در الدترافورد داشته است.

فن دبیک خودش را برای بارسا تعارف کرد
هافبک هالندی شیاطین سرخ در گفتگویی در این باره اظهار داشت:«سولشر درباره من نظر خیلی مثبتی داشت و به من گفت که نیاز مبرمی به من دارد و باید در این باشگاه بمانم. من با سرمربی باشگاه درباره علاقه اورتون صحبت کردم.»
فن دبیک در ادامه گفت:«سران باشگاه واضح به من اعلام کردند که می‌خواهند مرا حفظ کنندالبته چیزی که از شواهد پیداست، فصل سختی در انتظار من است، زیرا تاکنون یک دقیقه هم بازی نکرده‌ام، اما اوله گفت که وقتی در تمرینات هستیم، هر روز دونی متفاوتی می‌بینم.»

شرایط برای فن ده بیک با آمدن کریستیانو رونالدو سخت‌تر نیز شد و این بازیکن در آستانه انتقال قرضی به اورتون قرار داشت، اما در لحظات آخر سولشر اجازه چنین کاری را به او نداد.

تابستان سال گذشته منچستریونایتد موفق شدند با مبلغ 35 میلیون پوند دونی فن ده بیک را از آژاکس به خدمت بگیرند. اما فن ده بیک تنها در چهار دیدار برای منچستریونایتد از ابتدا به میدان رفت و نتوانست در حد و اندازه انتظارات هواداران این تیم، ظاهر شود.

 

بحث و گفتگو