ورزش

مرحله مقدماتی جام جهانی در اروپا؛ پیروزی روسیه، صربستان و ناوری برابر حریفان

در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، تیم‌های روسیه، ناروی و صربستان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، امشب با برگزاری 4 دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که  تیم‌های صربستان، روسیه و ناروی با شکست حریفان موفق به کسب سه امتیاز شدند.

پیروزی پرتگال برابر قطر در شب غیبت رونالدو

صربستان که در ورزشگاه ستاره سرخ میزبان لوزامبورگ بود، موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد و با 10 امتیاز صدرنشین گروه A شود.

برای صرب‌ها در این دیدار میتروویچ در دقایق 22 و 35 و چانوت در دقیقه 82 (گل به خودی) و میلنکوویچ 6+90 گلزنی کردند و تیل در دقیقه  77 تنها گُل لوکزامبورگ را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار ناروی در ورزشگاه داگاوا مهمان لتوانی بود و برابر این تیم با نتیجه 0-2 به برتری رسید. ارلینگ هالند در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی و الیونسی در دقیقه 66 گل‌های این بازی را به ثمر رسانند. ناروی به لطف این پیروزی 10 امتیازی شد و صدر جدول گروه G را از آن خود کرد.

روسیه که میزبان دور قبلی جام جهانی بود، در ورزشگاه جی پی اس واقع در نیکوزیای قبرس مهمان این تیم بود و با نتیجه 0-2 از سد این میزبان گذشت. برای روس‌ها در این دیدار روخین در دقیقه 6 و ژمالدتدینوف در دقیقه 55 برای روس‌ها گلزنی کردند.

با این نتیجه روسیه در گروه H، 10 امتیازی شد و بالاتر از کرواسی 7 امتیازی صدرنشین شد.

بحث و گفتگو