ورزش

ریکلمه: مسی پس قهرمانی در اروپا با پی‌اس‌جی، در بارسا بازنشسته می‌شود

خوان رومان ریکلمه اسطوره فوتبال آرجانتین و ستاره سابق بارسلونا می‌گوید که مسی برای قهرمانی در اروپا به پاریسن‌جرمن آمده است و در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از عدم تمدید قراردادش با بارسلونا، این باشگاه را به مقصد پاریسن‌جرمن ترک کرد و هفته گذشته نخستین بازی خود را با پیراهن این باشگاه انجام داد.

فاش شد؛ لاپورتا قصد حفظ مسی را نداشت

مأموریت اصلی مسی قهرمانی در اروپا است و مدیران ارشد پاریسن‌جرمن به همین دلیل ستاره‌های بزرگی چون نیمار، امباپه، راموس، دوناروما، واینالدوم، اشرف حکیمی و مارکینیوش را دور هم جمع کرده‌اند تا برای نخستین بار در تاریخ طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

در همین حال خوان رومان ریکلمه اسطوره فوتبال آرجانتین و ستاره سابق بارسلونا می‌گوید که مسی برای قهرمانی در اروپا به پاریسن‌جرمن آمده است و در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

وی در این مورد گفت:" من امیدوار هستم که مسی از حضور در پی‌اس‌جی لذت ببرد. نمی‌دانم که این موضوع عجیب است یا خیر اما همه برای تماشای بازی او در کنار کیلیان امباپه و نیمار هیجان زده هستیم. اگر آن‌ها حالا قهرمان لیگ قهرمانان نشوند، این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد. من فکر می‌کنم مسی با پی اس جی قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد و سپس در بارسلونا بازنشسته می‌شود".

این در حالی‌ست که خود مسی نیز در روز وداع با بارسلونا، اظهار داشت که این خداحافظی به معنای پایان کار نیست و او بزودی برخواهد گشت.

بحث و گفتگو