ورزش

فاش شد؛ لاپورتا قصد حفظ مسی را نداشت

با فروش دیرهنگام آنتوان گریزمن به اتلتیکومادرید، مشخص شد که لاپورتا قصد حفظ مسی را نداشته و عمداً قرارداد او را تمدید نکرده‌است.
Sputnik
پسران مسی هم پاریسی‌ شدند

به گزارش اسپوتنیک، اوایل ماه اگست باشگاه بارسلونا از توافق با مسی برای تمدید قرارداد خبر داد و مدعی شد که در صورت خروج چند بازیکن قرارداد جدید با این بازیکن به امضأ می‌کند.

خروجی‌های بارسا در آن زمان گریزمن، پیانیچ، اومتیتی، کوتینیو و چند بازیکن اکادمی بود اما قبل فروخته شدن این بازیکن قرارداد مسی تمدید نشد و او راهی پاریسن‌جرمن شد.

پس از جدایی مسی باشگاه بارسلونا به گونۀ غیر رسمی اعلام کرد که قصد حفظ گریزمن و کوتینیو را دارد و این بازیکنان را نخواهند فروخت.

شب گذشته و در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات، بارسا سه فروش انجام داد و امرسون، گریزمن(قرضی با بند خرید اجباری) و موریبا را فروخت.

با فروش این بازیکنان بخش بزرگی از دستمزد‌های این باشگاه آزاد شد که می‌شد با آن مسی را حفظ و زمینه حضور دوامدار او را مساعد کرد.

حالا رسانه‌های کاتالونیا، مدعی شده اند که لاپورتا قصد تمدید با مسی را نداشته و از او برای پیروزی در انتخابات استفاده کرد و برنامۀ او ساختن بارسا بدون لئو بوده است.

این انتقادها در حال افزایش است و بسیاری از هواداران بارسلونا رییس کنونی باشگاه را به خیانت متهم کرده و می‌گویند که او همه را فریب داده است.

بحث و گفتگو