ورزش

اودگارد دلیل جدایی‌اش از رئال را فاش کرد

مارتین اورگارد هافبک نروژی آرسنال که به تازگی به این تیم پیوسته است، در مورد جدایی‌اش از رئال مادرید صحبت کرد و اظهار داشت به دنبال ثبات و موفقیت است و از همین رو مادرید را ترک کرده است.
Sputnik
تاثیر جدایی اودگارد روی خرید هالند

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد از سال 2015 که به رئال مادرید پیوست، در این باشگاه جایگاه ثابت نداشت و از یک تیم به تیم دیگر قرض داده می‌شد. تصور رئال مادرید و خود بازیکن این بود که پس از کسب تجربه، ممکن زمان درخشش او در جمع کهکشانی‌ها فرا برسد اما چنین نشد و ستاره نروژی چندی قبل به صورت دائمی جدا شد و به آرسنال پیوست.

بسیاری از کارشناسان دلیل جدایی اودگارد 22 ساله را اختلاف با آنچلوتی و مسائل مالی عنوان کردند و معتقد اند که این بازیکن تصمیم اشتباه گرفته است.

این بازیکن اما در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود در مورد جدایی‌اش از رئال مادرید صحبت کرد و تمام مواردی که رسانه‌ها تا حالا نشر کرده‌اند را رد کرد.

او گفت:" ثبات می خواستم. می‌خواستم که در جایی در تیم های بزرگ جا بیافتم و با یک مربی خوب به موفقیت برسم. آرسنال گزینه مناسبی برای من بود. تقریبا همه اخباری که مطبوعات اسپانیا در مورد من و اتفاقاتی که در رئال برایم افتاد منتشر کردند، کذب و اشتباه بود".

اودگارد در حالی به آرسنال پیوسته است که فصل گذشته را به صورت قرضی در این باشگاه توپ زد و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت.

بحث و گفتگو