ورزش

کین شاد و خندان در تمرینات تاتنهام؛ انتقال به سیتی منتفی است؟

هری کین برای نخستین بار در کنار هم‌تیمی‌هایش با چهره شاداب دیده شد و عکس‌های از وی در حال تمرین نشان می‌دهد که به حالت عادی باز گشته است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که باشگاه تاتنهام و هری کین هر دو در روزهای اخیر سکوت خبری را در پیش گرفته بودند، مهاجم انگلیسی، امروز با هم‌تیمی‌هایش به صورت عادی تمرین کرد تا در نهایت به تمام شایعات خاتمه دهد.

وی که تا حالا برای تاتنهام در فصل جدید به میدان نرفته است، امروز برای نخستین بار اجازه داده تا در جریان تمرین از او عکس گرفته شود و برخورد ملایمی با اعضای باشگاه داشته است.

در عکس‌هایی که از این بازیکن در حال تمرین نشر شده است، وی را شاداب و خوشحال در کنار سرخیو رگیلون نشان می‌دهد و این بازیکن ناراحت دیگر نیست.

کین به دلیل تمایل به جدایی از تاتنهام و پیوستن به سیتی، اخیراً سرکشی‌هایی انجام داده بود و می‌خواست با غیبت در جلسات تمرینی، بر باشگاه فشار وارد کند تا اجازه جدایی را به او بدهند.

باشگاه تاتنهام اما مخالف جدایی این بازیکن است و با وجود دریافت پیشنهاد 120 میلیونی یورویی از سیتی، نمی‌خواهد وی را بفروشد.

با توجه به وضعیت کین در تاتنهام و عدم افزایش پیشنهاد سیتی، به نظر می‌رسد که انتقال این بازیکن 28 ساله به اتحاد منتفی است و وی در لندن خواهد ماند.

بحث و گفتگو