ورزش

روایت تلخ و دردناک «لیونل مسی» در مورد جدایی‌اش از بارسلونا

فوق ستاره آرجنتینی پیاس‌جی توضیح داد که خبر پایان کارش در بارسا را چگونه شنیده و سپس چه حالی پیدا کرده است.4
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک،  لیونل مسی تلاش زیادی کرد تا در بارسلونا بماند و حاضر شد بخش عمده‌ای از دستمزدش را نادیده بگیرد تا در باشگاهی که 21 سال از عمرش را در آن گذرانده بود باقی بماند اما تمامی تلاش‌های او ثمری نداشت و در نهایت به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست.

حضور مسی در اولین جلسه تمرینی با پی‌اس‌جی + ویدیو
این فوق ستاره در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، روایت تلخی از جدایی‌اش بیان کرده است. مسی از نحوه آگاه شدن از تصمیم بارسا گفت:«از لحاظ روحی شکست بودم اما باید خودم را آماده می کردم تا به همسر و فرزندانم در مورد حقیقت ماجرا توضیح بدهم.
من و آنتونلا دقایقی گریه کردیم و سپس با فرزندان مان در این مورد حرف زدیم. دسامبر گذشته به آنها گفته بودم که در بارسا می مانم و می دانستم که خبر رفتنم، ضربه بزرگی به فرزندانم است. به خصوص برای تیاگو فرزند اولم سخت گذشت.»
مسی در ادامه اظهار داشت:«زمان پرسیدن این سوال بود که کجا باید برویم؟ چه کاری باید انجام دهیم؟ هر حرکت و انتقالی با وجود خانواده یک حرکت بزرگ است اما سپس کم کم شروع به صحبت با بقیه کردم.
مذاکرات سریع پیش رفت و همه چیز کم کم نهایی شد. این باعث می شود که شما شروع به تمرکز روی چیزی که در آینده منتظر شماست می کنید و یکی از این مسائل تغییرات است، نه فقط برای من بلکه برای خانواده ام.»

برخی به این باروند که لاپورتا و مدیران بارسلونا می توانستند کارهای بیشتری برای ماندن مسی انجام بدهند و حتی وقتی در فرودگاه بارسلونا از پدر مسی پرسیدند که مقصر جدایی مسی از بارسا چه کسی بوده گفت که باید مقصر را در میان مدیران بارسلونا جستجو کرد.

 

بحث و گفتگو