ورزش

نفس راحت بارسا؛ پی‌اس‌جی از جذب مسی منصرف شد

باشگاه پاریسن‌جرمن از جذب لیونل مسی کاپیتان بارسلونا منصرف شده است و خبری از یکجا شدن دوباره نیمار و لئو نیست.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به تاریخ اول جولای سال جاری به پایان رسید و این بازیکن تا حالا قرارداد جدید با بلوگرانا نبسته است.

خبر خوش رییس بارسا به هواداران در مورد تمدید قرارداد مسی

از نیم فصل گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه پاریسن‌جرمن به این بازیکن 34 ساله مطرح بود و با توجه پایان قرارداد مسی با بارسا، به نظر می‌رسید که این باشگاه همانند واینالدوم و راموس این بازیکن را نیز به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

در فرانسه اما گزارش‌ها می‌رساند که پاریسی‌ها از جذب مسی منصرف شده اند و برنامه‌ای برای یک‌جا سازی دوباره نیمار و لئو ندارند.

براساس گزارش لوپاریزین، پاریسن‌جرمن در چند هفته‌ها آخر با نزدیکان مسی تماس گرفته تا نظر وی را بپرسد و احتمالا پاسخ قناعت‌بخش و چراغ سبز دریافت نکرده و همین موضوع سبب شده تا از جذب وی منصرف شوند.

از سویی هم گفته می‌شود که دلیل عقب‌نشینی پی‌اس‌جی تمدید قرارداد با امباپه است و این باشگاه نمی‌خواهد که ستاره فرانسوی حس کند که باشگاه به او اهمیت قائل نیست و به دنبال پُر کردن جای او با ستارۀ دیگری است.

حالا و با توجه به انصراف پی‌اس‌جی و عدم تمایل سیتی به جذب مسی، به نظر می‌رسد که این بازیکن دیگر مشتری جدی ندارد و همین موضوع سبب می‌شود که او قرارداد خود را با بارسلونا تمدید و در این باشگاه بماند.

بحث و گفتگو