ورزش

پی‌اس‌جی هنوز از رویای مسی دست نکشیده است

باشگاه پاری‌سن‌جرمن دست‌بردار فوق ستاره آرجنیتی نیست و هنوز برای خرید او برنامه دارند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاری‌سن‌جرمن ژرمن همچنین وضعیت لیونل مسی، ستاره 34 ساله تیم ملی آرجنتین که هم اکنون درگیر مسابقات کوپا آمریکا است را زیر نظر گرفته است.

مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا شرط گذاشت

البته کاتالان ها انتظار دارند مسی که هم اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می شود، به زودی قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند. پاریسی ها البته فعلا عجله ای ندارند و منتظر پایان کار مسی در کوپا آمریکا هستند تا مذاکرات را جدی تر پی بگیرند. آنها اطمینان دارند که بارسلونا نمی تواند به زودی مشکل تمدید مسی را حل کند.

جذب مسی و رونالدو رویای قدیمی ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی است و از سال 2011 او تلاش داشته حداقل یکی از این دو فوق ستاره را به پاریس بیاورد. بدون شک اولویت مسی تمدید با بارسلوناست ولی اگر موانع قانونی برداشته نشوند، شاید او در نهایت مجبور شود پیشنهاد پی اس جی را قبول کرده و دوباره با نیمار هم تیمی شود.

در واقع مشکلات مالی عدیده بارسا و خطر نقض فیرپلی مالی باعث شده تا قرارداد جدید مسی نهایی نشود. بارسلونا باید تعدادی از بازیکنانش را بفروشد یا از دستمزد بسیاری از بازیکنانش کسر کند تا بتواند نام لیونل مسی را در فهرست خود به ثبت برساند که البته کار ساده ای نخواهد بود.

بحث و گفتگو