ورزش

راموس بخاطر پاریس به پیشنهاد یونایتد نه گفته است

هر چند که به نظر می رسد کار انتقال راموس به پی اس جی قطعی شده اما همچنان دو باشگاه انگلیسی امیدوارند که شرایط را عوض کنند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس بعد از جدایی از رئال مادرید کماکان به دنبال تیم جدیدش است و شایعات احتمالی از پیوستن او به پی اس جی است.

هر چند هنوز چیزی به صورت قطعی نهایی نشده، اما برخی رسانه های میگویند، تیم های انگلیسی نیز برای جذب او وارد عمل شده اند و امیدوار اند تا او را به خدمت بگیرند.

در همین خصوص روزنامه دیلی استار گفته، کاپیتان محبوب رئالی ها به پیشنهاد 10 میلیون پوندی منچستریونایتد پاسخ رد داده است تا بازیکن پی اس جی شود.

حالا در میان این همه گمانه زنی، دو تیم آرسنال و سیتی نیز برای جذب این بازیکن وارد عمل شده اند. البته بعید است که راموس در حالی که به یونایتد نه گفته است، به آرسنال یا سیتی برود.

طبق گزارش گل، در حقیقت دو تیم آرسنال و منچسترسیتی با راموس تماس گرفته اند که گفته میشود روی کاغذ، شانس پیوستن راموس به پی اس جی 60 درصد  شانس انتقالش به منچسترسیتی 40 درصد گفته شده است.

این در حالیست که سایت گل از تماس آرسنال با راموس خبر داده است و گفته آرتتا علاقه مند است تا این مدافع با تجربه را به خدمت بگیرد.

در حال حاضر گزارش ها نشان میدهد راموس با قراردادی دو ساله راهی پاریسن جرمن خواهد شد.

بحث و گفتگو