ورزش

اودگارد: با کمال میل دوباره به رئال مادرید برمی‌گردم

مارتین اودگارد، هافبک فصل گذشته آرسنال از فصل آینده برای تیم اصلی خود توپ خواهد زد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد، کاپیتان تیم ملی ناروی تأیید کرد که آینده‌اش در رئال مادرید رقم خواهد خورد و به این ترتیب آرسنال باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

مصدومیت مارتین اودگارد در شب رکوردشکنی لوکا مودریچ
اودگارد در خصوص بازگشتش به رئال مادرید گفت:«رئال مادرید بسیار شفاف گفته است که می‌خواهد من برگردم. بنابراین وقت آن است که به آنجا بروم و با آغاز تمرینات کارم را از سر بگیرم. البته که بازی در مادرید همیشه رویای من بوده است.»
هافبک حال حاضر توپچی‌های لندن در ادامه گفت:«حالا بیش از 6 سال است که بازیکن رئال مادرید هستم و همیشه هدفم بازی برای این تیم بوده است.همیشه خواسته‌ام که برای این تیم به میدان بروم.»
اودگارد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با آنچلوتی صحبتی داشته است، گفت:«خیر، من هنوز به او حرف نزده‌ام اما در این مدت زیاد با باشگاه تماس داشته‌ام. بنابراین حس می کنم که چشم انداز خوبی دارند.»

پیش از این گزارش شده بود که باشگاه لندنی به دلیل عملکرد خوبی که اودگارد در این تیم ارائه کرد به قطعی کردن قرارداد او امیدوار است.

با توجه به تغییر در کادر فنی رئال مادرید و با حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم، به نظر می‌رسد که برنامه باشگاه رئال مادرید درباره آینده اودگارد 22 ساله هم تغییر کرده و کارلتو از باشگاه خواسته که او را به مادرید برگرداند.

بحث و گفتگو