ورزش

واکنش جالب رونالدو به قرار گرفتن نوشابه روی میز کنفرانس + ویدیو

کریس رونالدو با حضور در نشست خبری وقتی نوشابه کوکاکولا را روی میزش دید ناراحت شد و آن را کنار گذاشت.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو هنگامی که به همراه فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتگال، وارد کنفرانس مطبوعاتی شد، حرکت جالبی انجام داد.

پیام انگیزشی رونالدو قبل نخستین بازی پرتگال در رقابت‌های یورو 2020 + عکس

فوق ستاره پرتگالی به محض اینکه نشست، دو بطری نوشابه کوکاکولا را که در مقابلش قرار داشتند، برداشت و کنار گذاشت به گونه ای که در قاب دوربین دیده نشوند، رونالدو بطری آبی را که با خود آورده بود بود به جای شیشه های نوشابه گذاشت.

رونالدو به پرتگالی گفت:"ب بخورید نه کوکاکولا" در واقع به نظر می رسد که رونالدو در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش این توصیه را کرده است که به جای خوردن نوشابه های مضر، آب بخورید که برای سلامتی بسیار مفید تر است!

احتمالا کوکاکولا از اسپانسرهای جام ملت‌های اروپا است و به همین دلیل روی میز کنفرانس‌ خبری علاوه بر آب دو بطری نوشابه مقابل هر فرد قرار داده شده است.

نشریه «دیلی میل» چندی پیش به رژیم غذایی رونالدو اشاره کرده و نوشته بود:«نوشیدنی که رونالدو همراه غذا می‌نوشد، آب است. رونالدو نوشابه‌های گازدار همچون گوشت سرخ و خوراکی‌های منجمد را کاملا از رژیم غذایی‌اش حذف کرده ‌است.»

رونالدو به توصیه‌های مشاور تغذیه خود کاملا پایبند است و رژیم غذایی او اساسا شامل غلات سبوس‌دار، میوه‌ها، سالاد و منابع غذایی پروتئینی کم‌چرب مانند ماهی یا سینه مرغ است.

بحث و گفتگو