ورزش

ایستادگی بارسا در برابر پی‌اس‌جی بخاطر هافبک هالندی

سران بارسلونا در برابر پیشنهاد پی‌اس‌جی برای جذب واینالدوم ایستادگی خواهند کرد و تصمیم دارند با ارائه پیشنهاد خوب‌تر جذب هافبک واینالدوم را نهایی سازند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا هفته گذشته مذاکرات بسیار خوبی با نماینده جورجینو واینالدوم داشت و دو طرف به توافق شفایی دست یافته بودند و به نظر می‌رسد کاتالان‌ها جذب این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند.

هشدار به بارسا در خصوص واینالدوم؛ پی اس جی به صحنه وارد شد

باشگاه پاریسن‌جرمن اما از راه رسید و پیشنهاد مالی خوبی به واینالدوم ارائه داد و این موضوع توافق نماینده هافبک هالندی را با بلوگرانا برهم زد زیرا پیشنهاد بارسا نسبت به پی‌اس‌جی کمتر و با بندهای متغییر فراوان بود که سبب می‌شد پول به صورت مستقیم به دست مدیر برنامه‌های و خود بازیکن نرسد.

پیشنهاد پی‌اس‌جی اما برعکس از لحاظ مالی بسیار جذاب بود که پول زیادی به جیب واینالدوم و مدیر برنامه‌های وی می‌ریخت.

براساس گزارش اسپورت، سران بارسلونا تسلیم نخواهند شد و تصمیم دارند با فشار بیشتر از طریق کومان و ارائه پیشنهاد بهتر، واینالدوم را از پیوستن به پاریسن‌جرمن منصرف کنند و او را به خدمت بگیرند.

با ماندن کومان و آمدن احتمالی ممفیس دیپای، سران بارسا امیدوار اند که وینالدوم بخاطر احساس راحتی با این دو هالندی پیشنهاد جدید را بپذیرد و به جمع کاتالان‌ها اضافه شود.

واینالدوم زیر نظر مربی ای کار خواهد کرد که او را کاملاً بشناسد و در طول فصل دقیقه‌های زیادی به او فرصت دهد، این مهم با توجه به این واقعیت است که جام جهانی 2022 نزدیک است و هافبک هالندی می‌خواهد با پیراهن لاله‌های نارنجی در این رقابت حضور یابد.

بارسلونا امیدوار است جذب این بازیکن را قبل از آغازمسابقات یورو نهایی سازد و به سمت سایر خریدهای خودش و جدایی برخی بازیکنان دیگر برود.

بحث و گفتگو