ورزش

اتهام عجیب پدر ستاره جدید بارسا در مورد گواردیولا

سرخیو آگوئرو منچسترسیتی را ترک کرد و با پایان قراردادش به بارسلونا پیوست.
Sputnik

 به گزارش اسپوتنیک، پدر سرخیو آگوئرو درستی احساسات پپ گواردیولا هنگام ادای احترام به مهاجم خود را زید سوال برده‌است.

آگوئرو به بارسا نیامده کرونا گرفت

این بازیکن آرجنتینی در آخرین حضور خود در اتحاد دو گل مقابل اورتون به ثمر رساند و جایگاه خود در صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه را محکم‌تر کرد. بعد از بازی، گواردیولا در مصاحبه با اسکای اسپورت هنگامی که در مورد جدایی آگوئرو بحث می کرد، گریه کرد و او را “غیر قابل جایگزین” توصیف کرد.

با این حال، لئونل ال کاستیلو، پدر آگوئرو، این سوال را مطرح کرده است که آیا رئیس آبی ها در ابراز احساسات خود واقعی بوده‌است و ادعا کرده است که پپ همیشه می خواهد به جای بازیکنانش ستاره نمایش باشد.

او در مورد اشک ریختن پپ گواردیولا در هنگام رفتن پسرش از منچسترسیتی گفت:«من اشک‌های او را باور ندارم. برای من، او هرگز سرخیو را نمی خواست. او همیشه می خواهد به جای بازیکنان مرد اصلی باشد. او می گوید که آگوئرو غیر قابل جایگزین است اما او را در ترکیب قرار نمی‌دهد.»

او در حالی پس از 10 سال از سیتی جدا شد که تمایل به ادامه کار در این باشگاه داشت ولی پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها با این قضیه مخالف بود. آگوئرو پس از یک دهه پربار حضور در منچستر، سیتی را ترک کرد و با پایان یافتن قراردادش، با انتقال آزاد رسماً به بارسلونا ملحق خواهد شد.

ال كاستيلو همچنين نشان داد كه سه تیم ليگ برتری تاتنهام، آرسنال و چلسي علاقه مند به اين بازيكن 33 ساله بودند.

 

 

بحث و گفتگو