ورزش

تصمیم نهایی تراشتگن در مورد آینده؛ فقط بارسا

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا قصد رفتن ندارد و می‌خواهد برای چند فصل دیگر بماند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک؛ در صورت دریافت پیشنهاد خوب شاید مارک آندره تراشتگن یکی از قربانیان اقتصادی بارسا باشد اما دروازه‌بان آلمانی قصد رفتن ندارد و دوست دارد تا مدت پنج سال قراردادش را بماند.

منابعی از نزدیکان وی به موندو دیپورتیو گفته‌اند که آنها هیچ خبری از این باشگاه ندارند و تراشتگن از بارسلونا نقل مکان نخواهد کرد. آنها مذاکره می‌کنند  زیرا مارک در اکتوبر گذشته به مدت پنج سال تمدید کرد و در مورد آینده‌اش، جایی که می‌خواهد باشد کاملاً واضح است: در بارسا، جایی که او قصد دارد در زمین و خارج از زمین رهبر باشد و کمک کند این باشگاه نسخه برنده خود را از سر بگیرد.

تمدید کار او طولانی، قابل تأمل و کارساز بود زیرا اولویت ترشتگن ماندن در بارسلونا بود، اگرچه همیشه با یک پروژه رقابتی که می‌توانست به کسب عناوین ادامه دهد. ستاره آلمانی که پیشنهاد باشگاه‌های مُهم را رد کرده، بلندپرواز است و شاخه‌های سبز را در جوانان تیم بارسا می‌بیند.

مارک آندره، فصل را به خوبی به پایان نرساند و مجبور شد زانوی راستش را در مالمو زیر نظر داکتر "هاجان آلفردسون" به دلیل بیماری تاندون استخوان تحت عمل جراحی قرار دهد. مداخله‌ای که باعث می‌شود وی برای سه ماه از میادین به دور باشد و دوران نقاهت خود را طی کند و او به همین دلیل بازی‌های جام ملت‌های اروپا با آلمان و تعطیلاتش را از دست داد. مطمئناً، تر اشتگن می‌خواهد برای شروع فصل آینده با بارسا 100 درصد آماده خواهد بود.

بحث و گفتگو