ورزش

پیرلو: آینده رونالدو؟ ببینیم چه می‌شود

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از تقابل با بلونیا، در مورد آینده خودش و رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که دوست دارد به کارش در این باشگاه ادامه دهد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس فردا شب در آخرین دیدار رقابت‌های سری‌آ به مصاف بلونیا می‌رود و امیدوار است با پیروزی برابر این تیم و لغزیدن حریفان، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

بازیکنان غیرقابل فروش یوونتوس در پنجره‌ نقل‌وانتقالات

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حساس حاضر شد و در مورد آینده خودش و رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که دوست دارد به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

او در مورد شرایط تیمش گفت:" پس از شکست مقابل میلان، مرده بودیم. حالا بلند شدیم و در ابتدا باید به بازی خودمان فکر کنیم و برنده شویم و بعد از آن ببینیم در نتایج بازی‌های دیگر چه اتفاقی رخ می دهد."
پیرلو در مورد آینده‌اش گفت:" می خواهم به کار کردن در این باشگاه ادامه بدهم. فکر نمی‌کنم که اینده‌ام به اتفاقات بازی فردا بستگی داشته باشد."
وی در ادامه در مورد آینده رونالدو صحبت کرد و گفت:" او را در یوونتوس می بینم و با تمرکز کارش را می کند. او می خواست قهرمان جام حذفی شود و به هدفش رسید. فعلا به بازی فردا فکر می کند. اینده اش؟ ببینیم چه می شود."
سرمربی یوونتوس در پایان صحبت‌های در مورد بوفون نیز اشاراتی داشت و گفت:" اگر بازنشسته شود، کل لیگ ایتالیا یک مجسمه را از دست خواهد داد. از وقتی 15 ساله بود همدیگر را می شناسیم و او را به خاطر انگیزه اش در هر تمرین و هر بازی تحسین می کنم."

این در حالی‌ست که شانس یووه برای کسب سهمیه بسیار اندک است و احتمال می‌رود میلان و ناپولی راهی لیگ قهرمانان اروپا شوند و یووه راهی لیگ اروپا شود.

بحث و گفتگو