ورزش

لاپورتا به دنبال جایگزین کومان؛ ژاوی در آستانه ورود به نیوکمپ

بر اساس گزارش‌ها، بارسلونا با ژاوی هرناندز اسطوره این باشگاه در مورد قرار گرفتن او روی نیمکت هدایت کاتالان‌ها در فصل بعد وارد مذاکره می‌شوند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسید که پس از امضاء ژاوی زیر قرارداد دو ساله با السد، امیدهای نیوکمپ برای جایگزین رونالد کومان کاسته شده است اما روزنامه کاتالانی ARA ادعا کرده که خوان لاپورتا رئيس باشگاه و هيئت مديره بارسا جلسه‌ای با ژاوی اين هفته برای مذاكره درباره شرايط بازگشت وی برنامه ريزی كرده‌اند.

این گزارش حاکی است که مرد اسپانیایی با رئیس و مدیر ورزشی جدید ماتئو آلمانی دیدار خواهد کرد تا در مورد میزان مسئولیت وی در این باشگاه و برنامه‌های انتقال برای فصل آینده در صورت پیوستن به قرارداد قبل از توافق، بحث کند.

اسپورت میل این هفته گزارش داد که ژاوی اولین انتخاب خوان لاپورتا رئیس بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان سرمربی فعلی است اما هنوز تیم برتر باشگاه از او به عنوان مرد فصل بعد روی نیمکت نیوکمپ پشتیبانی می‌کند.

آینده سرمربی کنونی کومان با امیدواری بارسا برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا در تردید است، زیرا آنها در فاصله دو بازی مانده با اتلتیکو مادرید چهار امتیاز عقب هستند. اگر اتلتیکو عصر یکشنبه اوساسونا را شکست دهد، بدون توجه به نتیجه مقابل سلتاویگو، شانس قهرمانی بارسا را ​​پایان می‌دهد که مطمئنا به سهام کومان در میان هیئت مدیره بارسا آسیب می‌رساند.

بحث و گفتگو