جدایی بیل گیتس از همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک

بیل و ملیندا گیتس که از ثروتمندترین زوج‌های جهان به شمار می‌رفتند تصمیم به جدایی گرفته‌اند. این دو بعد از 27 سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، بیل و ملیندا گیتس اعلام کرده‌اند که آنها پس از 27 سال زندگی مشترک از هم جدا منی‌شوند. آنها می‌گویند دیگر باور نداریم که می توانیم به عنوان یک زن و شوهر با هم باشیم.

ایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد

بیل و ملیندا گیتس در بیانیه‌ای که بیل گیتس در توییتر نوشت، اعلام کردند: “پس از تفکر بسیار و کار زیاد در مورد روابطمان، ما تصمیم گرفتیم که به ازدواج خود پایان دهیم. طی 27 سال گذشته، ما سه فرزند بی نظیر بزرگ کرده ایم و بنیادی ساخته ایم که در همه جای دنیا کار می‌کند تا همه مردم بتوانند زندگی سالم و مثمر ثمر داشته باشند. ما همچنان در این مأموریت‌ها فعالیت داریم و کار مشترک خود را در بنیاد ادامه میدهیم، اما دیگر اعتقاد نداریم که در مرحله بعدی از زندگی خود می‌توانیم به عنوان یک زن و شوهر با هم رشد کنیم. ما با شروع حرکت در این زندگی جدید، برای خانواده خود فضا و حریم خصوصی می‌خواهیم. “

این دو در سال 1994 پس از آشنایی در شرکت مایکروسافت با هم ازدواج کردند و . مایکروسافت 130 میلیارد دالر دارایی دارد که بخشی از آن به بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس منتقل شده بود.

بحث و گفتگو