ورزش

لاپورتا: مسی در بارسا می‌ماند

رئیس باشگاه بارسلونا میگوید که تمام شرایط مذاکره با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به خوبی پیش می‌رود و او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، فقط دو ماه دیگر از قرارداد ستاره آرژانتینی در بارسا باقی مانده و اخبار زیادی مبنی خروج این بازیکن از این تیم، در تابستان به گوش می‌رسد. دارنده 6 توپ طلا، هفدهمین سال حضورش در باشگاه کاتالانی را پشت سر می‌گذارد و همراه این تیم به افتخارات فردی و تیم زیادی نیز رسیده است. 

به نقل از سایت گل، لاپورتا در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد مسی به Deportes Cuatro گفت: "همه چیز در حال پیشرفت است. من با توجه به ظرفیت‌های باشگاه، هرکاری برای نگه داشتن لیونل انجام می‌دهم. این کاری است که در حال انجام دادنش هستیم و لیونل به همین دلیل، انگیزه گرفته است. او یک انسان بی نظیری است و من متقاعد شدم که او در بارسلونا به کاری ادامه خواهد داد."

​مسی پیش از این گفته بود که تا پایان فصل هیچ تصمیمی در خصوص آینده‌ام نخواهم گرفت. او در ماه دسمبر در این باره گفت: "من چیزی نمی‌توانم به شما بگویم. تا پایان فصل صبر خواهیم کرد. مهم ترین چیز فکر کردن درباره تیم، چگونگی به پایان رساندن فصل و فتح عناوین است."

بحث و گفتگو