ورزش

احتمال بازگشت سوارز به لیورپول به دلیل رابطه سرد با سیمئونه

لوئیز سوارز با وجود این فصل بسیار درخشانی در اتلتیکومادرید داشته است، اما رابطه او با دیگو سیمئونه چندان خوب نیست و این می‌تواند به بازگشت او به لیورپول بی‌انجامد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز تابستان گذشته و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بارسلونا را به مقصد اتلتیکومادرید ترک کرد و در نخستین فصل حضور خود در این باشگاه درخشش بسیار خوبی داشته است.

اتلتیکومادرید با گُل‌های این مهاجم اروگوئه‌ای، در رقابت‌های لالیگا صدرنشین است و شانس بالایی برای قهرمانی دارد، اما رابطه این بازیکن با دیگو سیمئونه چندان خوب نیست و این می‌تواند سبب جدایی این مهاجم کهنه‌کار شود.

براساس گزارش Todofichajes، سوارز از شیوه کاری سیمئونه راضی نیست و دلیل آن فشار بیش از حد فزیکی و تمرینات بسیار فشرده عنوان شده است.

حالا و با توجه به بند قراردادی که در قرارداد سوارز جا دارد و به او در پایان فصل اجازه می‌دهد به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه دیگری بپیوندد، این احتمال وجود دارد که او با لیورپول و اینترمیامی وارد گفت‌وگو شود و مادرید را ترک کند.

سوارز در حالی به جدایی از این تیم تمایل نشان داده که او اخیراً به دلیل خستگی بیش‌ از حد، مصدوم شد و مجبور است سه هفته را دور از میادین سپری کند.

بحث و گفتگو