ورزش

واکنش مدیر عامل باشگاه دورتموند به جدایی هالند

مدیر عامل باشگاه بورسیا دورتموند می‌گوید آنان برنامۀ برای فروش مهاجم جوان شان ندارد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، با نزدیک شدن به فصل تابستان اخبار و شایعات در مورد آینده ارلینگ هالند رو به افزایش است. در همین رابطه، هانس یواخیم واتسکه، مدیر عامل باشگاه دورتموند در مصاحبه‌ایی در مورد موضوع فروش ارلینگ هالند صحبت کرد.

رایولا تکذیب کرد؛ هالند برای بارسلونا شرط نگذاشت
واتسکه در این باره گفت:«هیچ برنامه ای هم برای جانشینی او نداریم. دل مان می خواهد که او بماند و با اطمینان خاطر زیاد برای دورتموند در فصل بعد بازی کند و گل بزند می خواهیم در این باره با ارلینگ، پدرش و مینو رایولا، مدیر برنامه اش در آرامش صحبت کنیم.»

ارلینگ هالند، بازیکن جوان دورتموند تبدیل به یک ستاره در جهان فوتبال شده است به طوری که بسیاری معتقدند او یکی از بهترین بازیکنان جهان در آینده خواهد شد. تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او در تابستان هستند و نزدیکان هالند به تازگی یک تور اروپا گردی به راه انداخته بودند و به شهر های مختلف و باشگاه های مختلف سر زدند تا پیشنهادشان را بشنوند.

مینو رایولا، ایجنت سرشناس هالند و پدر ارلینگ هالند ابتدا به بارسلونا رفتند و با لاپورتا دیدار داشتند. بارسا یکی از مقاصد احتمالی هالند است. هالند در جولای سال 2020 از تیم ردبول زالتسبورگ اتریش به دورتموند پیوست. او به خاطر درخشش زیادی که داشته مورد توجه تیم های بزرگ قاره است.

بحث و گفتگو