ورزش

تقویت خط میانی رئال در آستانۀ دیدار با لیورپول و بارسلونا

ریکاوری تونی کروس و فده والورده به خوبی پیش رفته و احتمال می‌رود و هردو بازیکن در دیدار برابر لیورپول قابل دسترس باشند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در دو هفته آینده سه دیدار سرنوشت‌ساز در پیش دارد و باید پس از دیدار با ایبار که فردا شب برگزار خواهد شد، در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف لیورپول برود و در این میان ال‌کلاسیکو برگشت را نیز میزبانی خواهد کرد.

واکنش واضح راموس پس از مصدومیت تازه

در آستانۀ این دیدارهای دشوار، رئال مادرید روز گذشته خبر مصدومیت سرجیو راموس را دریافت کرد و گفته می‌شود که این بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این دیدارها نخواهد بود.

 امروز اما خبرهایی خوبی پیرامون باشگاه رئال مادرید می‌چرخد و گفته می‌شود که تونی کروس و فده والورده به خوبی ریکاوری کرده‌اند و می‌تواند در برابر لیورپول و بارسلونا به میدان بروند.

کروس که در اردوی تیم ملی آلمان دچار مصدومیت عضلانی شده بود، وضعیت مناسب دارد و اگر مشکلی پیش نیاید، قبل از دیدار رفت برابر لیورپول چراغ سبز دریافت خواهد کرد.

وضعیت والورده که در دیدار برابر سلتاویگو مصدوم شده بود، مشابه با کروس است و این بازیکن نیز می‌تواند همزمان با هم‌تیمی آلمانی‌اش چراغ سبز دریافت کند.

با این حال در غایبان رئال در سه دیدار دشوار کاهش خواهد یافت و زیدان تنها راموس، هازارد و کارواخال در در اختیار نخواهد داشت و می‌تواند از سایر ستاره‌های تیمش استفاده کند.

بحث و گفتگو