ورزش

بنزما از بازی در کنار من لذت می‌برد؛ او بهترین مهاجم حال حاضر است!

مهاجم برازیلی رئال مادرید در تازه‌ترین گفتگوی خود در پیوند به مصدومیت دشوار خود برابر آژاکس و بازی کنار کریم بنزما صحبت کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، وینسیوس جونیور، مهاجم برازیلی و جوان رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص مصدومیت دشوار خودش برابر آژاکس و بازی کنار کریم بنزما صحبت کرده است.

وینیسیوس به رکورد 100 بازی با پیراهن رئال مادرید رسید + عکس
این مهاحم رئال در آغاز صحبت‌هایش در مورد مصدومیت سختی که در بازی برابر آژاکس روبه رو شده بود، گفت:«زمانی که در دیدار برگشت مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان دچار مصدومیت شده بودم و حضورم در کوپا آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود درمانده شده بودم که شاید نتوانم بازی کنم و نتوانم به تیم کمک کنم».
وینیسیوس در ادامه گفت:«6 یا 7 ماه طول کشید تا مصدومیتم کاملا بازیابی شود. تا 2 یا 3 ماه بعد اصلا نتوانستم تمرین کنم. به مدت ۶ ماه به خودم شک کردم. به خودم ضربه زده بودم بدون اینکه کاری کنم. کفشم را می‌پوشیدم و پایم درد می‌گرفت».

مهاجم برازیلی کهکشانی‌ها در پایان صحبت‌هایش در مورد کریم بنزما گفت:«بازی کنار او آسان است. از زمانی که در برازیل بازی می‌:ردم هوادار او بودم. او بهترین مهاجم در حال حاضر است. بازی کنار او برای من خوب است. کریم همیشه به من می‌گوید که چه کاری انجام دهم و بازی کنار من را دوست دارد. همیشه به حرف‌های او گوش می‌دهم و می‌دانم که او این کار را انجام می‌دهد تا من رشد کنم».

 

بحث و گفتگو