ورزش

کومان: هنوز برای قهرمانی شانس داریم، خریدهای جدید به رییس جدید بستگی دارد

سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با الچه، در موارد مختلف صحبت کرد و مدعی شد که هنوز تیمش شان قهرمانی دارد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از تساوی بدموقع برابر کادیز، فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ میزبان الچه است و برای ماندن در کورس قهرمانی، نیاز شدید به پیروزی در برابر این تیم قعرنشین دارد.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا که این روزها به دلیل شکست سنگین برابر پاریسن‌جرمن و مساوی برابر کادیز شدیداً مورد انتقاد قرار دارد، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از مصاف با این تیم حاضر و مدعی شد که تیمش هنوز برای قهرمانی شانس دارد.

او در مورد دیدار فردا گفت:" رقیب فردای ما خواهد جنگید تا سقوط نکند، پس بازی دشواری در انتظارمان خواهد بود. نمی‌دانم که فردا الچه هم همان سبک کادیز را بازی خواهد کرد یا نه، ولی آن ها دفاع خوبی دارند و در لحظات مهم اشتباه نمی‌کنند".

کومان در مورد اشتباهات تیم خودش نیز پرداخت و گفت:" همیشه باید وضعیت بدنی و اعتماد بازیکن را بررسی کنید، می‌دانیم که به دلیل اشتباهات فردی امتیازهایی را از دست داده‌ایم، اما عادلانه نیست که به دنبال یک بازیکن خاص باشیم چون در تعداد زیادی از بازی‌های این فصل موقعیت زیادی خلق کرده‌ایم و چیزهای زیادی وجود دارد که مانع از امتیاز  گرفتن ما شده است".
سرمربی بارسا در مورد لنگلت گفت:" امروز صبح با او صحبت کردم. او بازیکن جدی و بسیار حرفه‌ای است که اتفاقات اخیرا بسیار شخصی در نظر گرفته است. همانطور که گفتم از دست دادن امتیاز فقط مربوط به اشتباه یک فرد نیست و نکته‌های زیادی وجود دارد. البته بازی‌هایی وجود داشته که او می‌توانست بهترعمل کند اما در خط حمله هم اشتباهات زیادی داشته‌ایم اگر بازی 2 بر 0 باشد دقایق آخر اهمیت زیادی نخواهد داشت".

وی در مورد خریدهای جدید باشگاه گفت:" نمی‌توانم بگویم چه می‌شود چون تا زمانی که با رئیس جدید صحبت نکنم، نمی‌دانم قرار است چه چیزی رخ دهد. خبرهای زیادی در مطبوعات وجود دارند و باید منتظر رییس جدید باشگاه باشیم و او است که باید آینده تیم و مربی را مشخص کند".
کومان در مورد رقابت‌های لالیگا و در قهرمانی در آن گفت:" هنوز معتقدم می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم. بازی های اخیر نشان می‌دهد که هر تیمی می‌تواند ببازد. این هفته سه بازی خواهیم داشت که یکی از ان ها مقابل سویا خواهد بود که بازی بسیار دشواری است".

 

بحث و گفتگو