ورزش

افزایش شانس رئال برای دفاع از عنوان قهرمانی

پس از تساوی بارسلونا برابر کادیز، حالا رئال مادرید به جدی‌ترین رقیب اتلتیکومادرید مبدل شده است و شانس این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی افزایش یافته است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، پس از بازی دیشب بارسلونا برابر کادیز که با نتیجۀ تساوی 1-1 به پایان رسید و در نتیجه کاتالان‌ها 2 امتیاز از رئال مادرید عقب افتادند، حالا شانس کهکشانی‌ها در نظر سنجی‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا افزایش یافته است.

مخالفت ستاره جوان رئال مادرید به جدایی از این تیم

رئال مادرید که چهار بازی آخر خود را برابر تیم‌های هوئسکا، ختافه، والنسیا و رئال وایادولید پیروزی شده است، حتی بالاتر از اتلتیکومادرید صدرنشین در نظر سنجی‌ رسانه‌های مادرید رأی آورده و با 50 در صد آرأ جدی‌ترین مدعی قهرمانی لالیگا شمرده می‌شود.

پس  از رئال مادرید، اتلتیکومادرید با 30 در صد آرأ، سویا با 9 درصد آرأ  و بارسلونا با 7 در صد آرأ در رده‌های بعدی قرار دارند.

این نظر سنجی در حالی انجام می‌شود که هنوز بازی‌های دشوار بارسلونا و اتلتیکومادرید باقی‌مانده است و احتمال دارد این دو تیم امتیازات بیشتری را از دست دهند.

در حال حاضر اتلتیکومادرید با 55 امتیاز از 23 بازی صدرنشین است و رئال مادرید با 52 امتیاز از 24 بازی در رده دوم قرار دارد.

بارسلونا با 47 امتیاز از 23 بازی در رده سوم قرار دارد و سویا با 45 امتیاز از 22 بازی در رده چهارم جدول جاخوش کرده است و هر چهار تیم شانس برای قهرمانی دارند.

 

 

بحث و گفتگو