ورزش

ما به سیتی اجازه نخواهیم داد که با جام قهرمانی از چنگ ما فرار کند

سرمربی منچستریونایتد با وجود تساوی شب گذشته همچنان امیدوار به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید که علیرغم کسب نتایج اخیر، تیمش به منچسترسیتی اجازه نخواهد داد که با جام قهرمانی از چنگ آنها بگریزد.

وست بروم 1 من‌یونایتد 1؛ گل فرناندز به داد شیاطین سرخ نرسید + عکس
سولشر پس از بازی روز گذشته در صحبت با رسانه‌ها گفت:«اجازه دهید که شرایط را بهبود بخشیده و بار دیگر به روند پیروزی برگردیم. سیتی در شرایط خوبی قرار دارد. ما و لستر باید برای رسیدن به آنها بجنگیم. این که در حال حاضر موفق شدیم در چنین جایگاهی قرار بگیریم به لطف درخشش بازیکنان تیم است».
سرمربی شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت:«ما به سیتی اجازه نخواهیم داد که با جام قهرمانی از چنگ ما فرار کند. ما به زودی با آنها بازی خواهیم کرد. ما حاضر نیستیم که انقدر زود از دستیابی به جام قهرمانی پا پس بکشیم. نه، ما چنین کاری را انجام نخواهیم داد».

یونایتد روز یکشنبه به تساوی 1 - 1 ناامیدکننده برابر وست برومویچ که در منطقه سقوط قرار دارد رضایت دادند تا از کورس قهرمانی با سیتی عقب بمانند. اما سرمربی این تیم هنوز تسلیم نشده و اطمینان دارد که یونایتد می‌تواند در روزهای آینده از اشتباهات تیم همشهری خود استفاده کرده و شرایط را در صدر جدول رده بندی تغییر دهد.

منچستریونایتد در حال حاضر با 46 امتیاز در رده دوم جدول در فاصله 7 امتیازی منچسترسیتی، صدرنشین قراردارد.

 

بحث و گفتگو