ورزش

جام‌جهانی باشگاه‌ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

به صورت رسمی اعلام شد تماشاگرانی که مدرک خاص کرونایی نبودن را ارائه کنند می‌توانند مسابقات جام‌جهانی باشگاه‌ها را از نزدیک ببینند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها که در قطر برگزار خواهد شد به صورت رسمی اعلام کرد این مسابقات تماشاگر خواهد داشت.

اعلام رسمی برنامه جام جهانی باشگاه‌های فیفا

البته تماشاگران به صورت محدود و در صورتی که تست آزمایش منفی کرونای‌شان را ارائه کنند یا نتیجه آزمایش خون آنتی بادی آنها نشان‌دهنده ایمنی از ابتلای مجدد به این بیماری باشد و یا واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را خواهند داشت.

رقابت‌های جام‌جهانی باشگاه‌ها قرار بود از یک فبروری آغاز شود، اما با انصراف تیم اوکلندسیتی دیدار نخست رقابت‌ها 4 فبروری برگزار خواهد شد. الدحیل قطر (نماینده کشور میزبان)، بایرن مونیخ آلمان (قهرمان اروپا)، الاهلی مصر (قهرمان آفریقا)، اولسان هیوندای کره جنوبی (قهرمان آسیا) و تیگرس مکزیک (قهرمان کونکاکاف) تیم‌های راه یافته به این دوره از مسابقات هستند.

نماینده آمریکای جنوبی نیز پس از فینال کوپا لیبرتادورس در روز شنبه 23 جنوری مشخص خواهد شد. جام جهانی باشگاه‌ها 2020 قرار بود از از اول تا یازدهم فبروری 2021 به میزبانی قطر با سه استادیوم جام جهانی 2022 برگزار شود، به این ترتیب مسابقات از پنجشنبه، چهارم فبروری 2021 آغاز خواهد شد.

 

بحث و گفتگو