ورزش

ناامیدی آرتتا از دروازه‌بان‌های تیمش؛ آرسنال به دنبال سنگربان جدید

میکل آرتتا تایید کرد که این باشگاه به دنبال جذب دروازه‌بان مطمئن برای ادامه فصل است و تلاش دارند تا سنگربان درجه یک به خدمت بگیرند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال در تابستان با وجود درخشش بسیار خوب آملیانو مارتینز آرجانتینی، به این بازیکن اجازه خروج داد و رونار آلکس رونارسون ایسلندی را برای پُرکردن جای خالی او به خدمت گرفت.

علاقه آرتتا برای جذب قرضی ایسکو

عملکرد رونارسون در ترکیب آرسنال بسیار ضعیف بوده و حضور او در درون  دروازه توپچی‌ها در دیدار برابر منچسترسیتی وحشتناک بود.

آمیلیانو اما این روزها در استون ویلا می‌درخشد و آرتتا از هر دو دروازه‌بان خود ناراضی است و از مدیران باشگاه خواسته تا در نقل‌وانتقالات زمستانی دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرند تا با برند لنو رقابت‌ و بدرستی از دروازه این تیم محافظت  کند.

این موضوع را سرمربی توپچی‌ها قبل از مصاف با کریستال پالاس مطرح کرد و چنین گفت:" ما در حال حاضر شرایط هر سه دروازه‌بان خود را زیر نظر و بررسی داریم تا در پنجره نقل‌وانتقالات پیشرو در موردش تصمیم‌گیری کنیم. در تابستان ما زمان زیادی برای حل مشکلات در درون دروازه‌ نداشتیم زیرا امیلیانو در حال رفتن بود و مجبور شدیم زودتر اقدام کنیم. در زمستان شرایط متفاوت است و با دقت بیشتر برای جذب دروازه‌بان اقدام خواهیم کرد".

تا هنوز مشخص نیست که توپچی‌ها کدام دروازه‌بان را برای به خدمت گرفتن در تابستان زیر نظر دارند.

بحث و گفتگو