ورزش

اشارۀ ستاره لیورپول به بارسا؛ هالندی با شرایط فعلی با سرخ‌ها تمدید نمی‌کند

نشریه اسکای اسپورت ادعا می‌کند که مذاکرات لیورپول و جورجینیو واینالدوم برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده و این هافبک هلندی خواهان انتقال به بارسا است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تابستان گذشته به درخواست رونالد کومان برای برای جذب جورجینیو واینالدوم اقدام کرد اما شرایط مالی و عدم توافق لیورپول مانع این انتقال شد و بازیکن هالندی در آنفیلد ماند.

سکوت کلوپ در مورد واینالدوم شکسته شد

واینالدوم بازیکنی است که کومان در زمان هدایت تیم ملی هالند از او به عنوان یک ستون برای تیمش استفاده می‌کرد و علاقه فراوانی هم به او دارد.

 واینالدوم بازیکنی پرانرژی است که می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند، به همین دلیل بارسا هنوز از جذب او منصرف نشده و در کنار اریک گارسیا و ممفیس دپای، او نیز در فهرست خریدهای باشگاه هنوز حضور دارد.

لیورپول اما تلاش دارد با شرایط فعلی با این بازیکن قرارداد جدید امضأ کند و مانع جدایی او شود زیرا قرارداد فعلی او در پایان فصل تمام می‌شود و این بازیکن آزاد است تا با هر باشگاهی که خواسته باشد، مذاکره کند.

واینالدوم اما مخالف تمدید قرارداد با شرایط فعلی است و دستمزدش را بسیار ناچیز می‌داند. هالندی در حال حاضر 75 هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می‌کند و خواهان افزایش دستمزدش شده زیرا معتقد است که با این دستمزد زندگی او تغییر چندانی نخواهد کرد.

به این ترتیب مذاکرات دو طرف به بن‌بست خورده و رسانه‌های هالندی از تمایل جینی برای پیوستن به بارسلونا خبر داده اند و مدعی اند که این بازیکن به مدیران بارسلونا اشاره دارد تا پیشنهاد ارائه کنند.

این در حالی‌ست  که شرایط مالی بارسلونا چندان خوب نیست و ممکن نیست این باشگاه دستمزد هنگفت به این بازیکن پرداخت کند.

بحث و گفتگو