ورزش

زیدان: «این ششمین برد متوالی بود و باید از بازیکنانم متشکر باشم.»

سرمربی فرانسوی رئال مادرید می‌گوید که از پیروزی شاگردان برابر گرانادا بسیار خوشحال است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در یک بازی نفسگیر و حساس توانست با دو گل گرانادا را شکست دهد تا با خیالی راحت راهی کریسمس شود کهکشانی ها با دو بازی بیشتر از اتلتیکو و با امتیاز برابر در رده دوم قرار دارند.

رئال‌مادرید 2 – گرانادا 0؛ شاگردان زیدان همچنان در تعقیب رقیب همشهری

این ششمین برد متوالی رئال بود. بازی برای رئال بسیار دشوار بود و در نیمه دوم بود که توانست با دو گل ششمین برد متوالی خود رتا رقم بزند. زین‌الدین زیدان، پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مودر اتفاقات شب گذشته تیمش صحبت کرد.

زیدان در بخش نخست صحبت‌هایش گفت:«نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. گرانادا از پیش‌رو فشار وارد می‌کرد و این کار را هم خیلی خوب انجام می دادند. گرانادا کار را برای مان خیلی پیچیده کرد. در اقع بازی بسیار دشوار و پر زحمتی بود. از این پیروزی خوشحالم چون به سختی حاصل شد و در مجموع شایسته این سه امتیاز بودیم».
سرمربی کهکشانی‌های مادرید صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد:«برابر یک تیم بسیار باکیفیت برنده شدیم و باید خوشحال بود. نیمه دوم خوب توپگیری می کردیم ولی در نیمه اول به دلیل بازی پرفشار گرانادا موفق به این کار نمی شدیم. این ششمین برد متوالی بود و باید از بازیکنانم متشکر باشم».
 زیدان در پایان صحبت‌هایش در مورد اینکه قهرمانی در لالیگا و یا لیگ قهرمانان مهم است، اظهار داشت:«برای هر دو هدف باید بجنگیم. فعلا تمرکزمان روی لالیگاست و پس از این پیروزی سه روز استراحت خواهیم کرد. بازیکنان در کنار کریسمس را پشت سر می گذارند و در برگشت روزهای سختی در انتظارمان خواهد بود».

 

بحث و گفتگو