ورزش

ادعا در اسپانیا؛ انصراف عربستان از میزبانی سوپرکاپ

نشریه ال‌پائیس اسپانیا مدعی شده که عربستان سعودی به دلیل غیرممکن بودن برگزاری سوپرکاپ اسپانیا با حضور تماشاگران، از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داده است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، سال گذشته سوپرکاپ اسپانیا برای نخستین بار به صورت چهارجانبه میان تیم‌های بارسلونا، والنسیا، اتلتیکومادرید و رئال مادرید در عربستان سعود برگزار شد که کهکشانی‌ها توانستند با شکست تیم همشهری در فینال قهرمان این رقابت شوند.

سوپر کاپ اسپانیا با حضور چهار تیم در عربستان برگزار میشود

امسال نیز تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا ، اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد در این رقابت حضور دارند و قرار بود این رقابت در عربستان سعودی برگزار گردد اما نشریه ال‌پائیس اسپانیا مدعی شده که برگزار کننده‌گان عرب به دلیل غیرممکن بودن برگزاری سوپرکاپ اسپانیا با حضور تماشاگران، از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داده است.

گفته می‌شود که فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال تدارکات برگزاری این رقابت در شهر سویا است و به هر چهار باشگاه حاضر در این رقابت‌ها در این مورد خبر داده است.

به این ترتیب قرار است به تاریخ 13 و 14 جنوری بازی‌های نیمه‌نهایی سوپرکاپ و دیدار نهایی نیز به تاریخ 17 جنوری در ورزشگاه کارتوخا سویای اسپانیا برگزار شود.

بحث و گفتگو