ورزش

پیرلو: بارسا در بحران قرار ندارد؛ انتخاب از میان مسی و رونالدو دشوار است

سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از دیدار با بارسلونا حاضر شد و در مورد بازی تیمش با کاتالان‌ها صحبت کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه نیوکمپ فردا شب شاهد تقابل یوونتوس و بارسلونا در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و یوونتوس در تلاش است تا شکست بازی رفت را جبران کند.

فهرست بازیکنان یووه برای مصاف با بارسا؛ رونالدو به نیوکمپ می‌آید

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس دقایقی قبل در نشست خبری قبل از تقابل با کاتالان‌ها حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و این دیدار صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" ما می‌دانیم آن‌ها تیم بزرگی هستند. من به بحران بارسلونا باور ندارم. بازیکنان بارسلونا قدرتمند اند و مثل ما نیاز به زمان دارند، در طول بازی شرایط دشواری خواهیم داشت، اما می دانیم که فرصت گلزنی نیز خواهیم داشت".
پیرلو در مورد مقایسه مسی و رونالدو نیز صحبت کرد و چنین گفت:" در این مورد با کومان موافقم. هر دو بازیکن در 15 سال آخر درخشان ظاهر شده اند و توپ طلا را برنده شده اند. برتری دادن یکی نسبت به دیگری درست نیست. حضور آن‌ها برای فوتبال بسیار مفید است و باید از آن‌ها بخاطر این موضوع سپاسگزاری کرد. مسی و رونالدو وقتی به میدان می‌روند، میلیون‌ها انسان را شاد می‌سازند و بازی بسیار خوبی به نمایش می‌گذارند".

بارسلونا و یوونتوس در حالی در هفته پایانی مرحله لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم صعودشان را قطعی کرده اند و این بازی به نوعی جدال صدرنشینی خواهد بود. 

بحث و گفتگو