ورزش

پاسخ ترینکائو به « مسی بهتر است یا رونالدو؟»

فرانسیسکو ترینکائو پدیده پرتگالی بارسلونا در نشست خبری قبل از بازی با فرنس واروش، در مورد مسی و رونالدو صحبت کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، بامداد چهارشنبه بارسلونا در ورزشگاه پوشکاش آرنا، مهمان فرنس واروش است و دیدار آسانی پیشرو دارد زیرا این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.

مسی یا رونالدو؛ مربیان فوتبال جهان چه می‌گویند؟

در این دیدار که اکثر بازیکنان بارسا یا غایب اند و یا هم دعوت نشده اند، جوانان آبی‌اناری‌ها همانند بازی قبلی برابر دیناموکیف، فرصت بازی پیدا کرده اند و تلاش دارند تا خود شان را به کومان ثابت سازند.

رونالد کومان در نشست خبری قبل از این دیدار نیز فرانسیسکو ترینکائوی جوان در کنار خود نشاند و این بازیکن جوان به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ ارائه کرد.

پدیده جوان بارسا پس از صحبت در مورد بازی فردا با پرسش دشواری رو به رو شد و خبرنگاری از او پرسید که با توجه با هم‌تیمی بودن او در تیم ملی با رونالدو و در تیم باشگاهی با مسی، کدام یکی بهترین است؟

ترینکائو که با پرسش غیرمترقبه رو به رو شده بود، پس از اندک مکث چنین گفت:" انتخاب یکی از این دو به عنوان بهترین، غیرممکن است. هر دو بهترین‌های دنیا هستند و البته خصوصیاتی متفاوت دارند. نمی‌توانم یکی را انتخاب کنم".

این بازیکن 20 ساله زمستان قبل به بارسلونا پیوست اما در تابستان به تمرینات این تیم اضافه شد و در بازی‌هایی که به میدان رفته است، درخشش بسیار خوبی نیز داشته است.

بحث و گفتگو