روشی برای ترمیم ریه ها پس از کرونا

یک متخصص روس توضیح داد که پس از ابتلا به کرونا چگونه می‌توان ریه ها را تقویت نموده و به حالت اولیه قبل از بیماری بازگرداند.
Sputnik

 به گزارش اسپوتنیک، ایوگینیا پارشینا متخصص آلرژی، ایمونولوژیست روسیه، گفت: بهبودی ریه ها پس از ابتلا به بیماریCOVID-19 ناشی ازویروس کرونا با کمک تمرینات تنفسی و با دستگاه های ویژه ممکن است سرعت یابد.

به گفته وی ، این تمرینات باید چند بار در روز انجام شود.

متخصص در مصاحبه با روزنامه "ارگومنتی ای فکتی" اظهار داشت: "ژیمناستیک تنفسی را می توان در حالت خوابیده و نشسته انجام داد. همچنین این تمرینات به حفظ کشش بدن کمک می کند."

راهی نجات ریه ها از کرونا پیدا شد

متخصص روس در اخیر صحبت هایش گفت، علاوه بر این ، بیماران می توانند استنشاق هایی را با هلیوکس حرارتی(مخلوط های هلیوم و اکسیژن که تا دمای بالا گرم می شوند)  انجام دهند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها تاکنون 54 میلیون و 832 هزار و 578 نفر در سراسر جهان به بیماری COVID-19ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد یک میلیون و 324 هزار و 689 نفر جان باخته و 38  میلیون و 147 هزار و 815 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

طبق آمارهای رسمی کشورها، آمریکا با 11 میلیون و 367 هزار و 214 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، فرانسه، روسیه، اسپانیا، انگلیس، آرژانتین، کلمبیا و ایتالیا قرار گرفته‌اند.

بحث و گفتگو