ورزش

بعد از انتخابات بارسا، وضعیت مسی چه میشود؟

لیونل مسی در تابستان گذشته درخواست جدایی از بارسلونا را داشت اما در نهایت در این باشگاه ماندگار شد و انتقادات تندی را روانه مدیران فعلی بارسلونا کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، مسئله احتمال رفتن مسی از بارسا تبدیل به دستاویزی برای نامزدهای ریاست بارسلونا شده است تا با کوبیدن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی و مانور دادن روی قضیه‌ی نگه داشتن مسی در بارسلونا توجهات را به خود جلب کرده و رای جمع کنند.

خوان لاپورتا، لوئیس فرناندز آلا، آگوستی بندیتو، ویکتور فونت و جوردی فاره به طور قطعی برای ریاست بارسلونا کاندید شده‌اند و در انتخابات بارسلونا که در ماه مارچ برگزار می‌شود برای بدست آوردن ریاست رقابت خواهند کرد.

​ جوردی فاره درباره برنامه‌اش برای نگه داشتن لیونل مسی در بارسلونا گفته بود:" من هنوز هم فکر می کنم که می توان او را متقاعد کرد که یک قرارداد جدید امضا کند. وضعیت مالی بارسلونا بسیار خطرناک است زیرا 800 میلیون یورو بدهی و تعهدات پرداختی دارد. مثلا هزینه‌های گریزمان به لطف یک صندوق خصوصی پرداخت شده و بارسا هنوز شروع به پس دادن پول نکرده است. پروژه جدید نیوکمپ باید در شرایط بحران مالی متوقف شود و هنوز هم کسی نمی داند چه زمانی هواداران مجاز به بازگشت به ورزشگاه هستند."

بحث و گفتگو