ورزش

شکستن قوانین قرنطینه از سوی ستار‌ها؛ فوتبال انگلیس تحقیق می‌کند

اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی خبر مربوط به شکسن قوانین قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا توسط تامی آبراهام، بن چیلول و جیدون سانچوست.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری که از سوی روزنامه «سان» انگلیس روز گذشته منتشر شده نشان می‎دهد که مهاجم چلسی به همراه چیلول و سانچو در یک مهمانی در لندن حضور داشتند که بیش از شش نفر در آن به جشن و پایکوبی پرداختند.

سانچو را فراموش کنید؛ با هری کین امضا کنید

این مهمانی برای غافلگیر کردن آبراهام که تولد 23 سالگی خود را جشن می‎گیرد برنامه ریزی شده بود اما قانون مربوط به عدم حضور بیش از 6 نفر در هر مهمانی را زیر پا گذاشت. مردم انگلیس می‎توانند تنها در گروه‎های 6 نفره یا کمتر در کنار افرادی که با آنها زندگی نمی‎کنند قرار بگیرند و این یکی از قوانین دولتی برای کاهش میزان شیوع ویروس کروناست.

آبراهام پس از انتشار این تصاویر به روزنامه سان گفت:«به خانه برگشتم و دیدم یک گردهمایی کوچک به طور غافلگیرانه بر پا شده است. با وجود این که کاملا از چنین چیزی بی خبر بودم، عمیقا بابت این مهمانی و حضور داشتن در آن عذرخواهی می کنم. تمام کاری که حالا از دستم بر می آید این است که از این واقعه درس بگیرم، عذرخواهی کنم و مطمئن شوم که دیگر تکرار نخواهد شد.»

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده که از این اتفاق آگاه است و در حال بررسی شرایط آن و برخورد مناسب با ستارگان حاضر در این مهمانی است.

بحث و گفتگو