ورزش

مسی اگر بخواهد، می‌تواند دوباره با سوارز هم‌بازی شود

رییس باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد که لیونل مسی اگر بخواهد، می‌تواند دوباره در کنار سوارز بازی کند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، انریکه سرسو، رییس باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد می‌گوید ستاره آرجنتینی بارسلونا اگر بخواهد می‌تواند دوباره در کنار مهاجم اروگوئه‎ای بازی کند.

کنایۀ سرمربی تیم ملی آرجنتین به بارسلونا؛ ما راه استفاده درست از مسی را می‌دانیم
سرسو در پیوند به تصمیم لیونل مسی مبنی بر جدایی در تابستان گذشته گفت:«مسی اگر می‌خواهد با لوییس سوارس  دوباره هم‌بازی شود من همان حرفی را می‌زنم که درباره تورون (یک نوع شیرینی مخصوص در اروپای جنوبی شبیه به نوقا) می‌گویم و آن هم این‌که با سال نو به خانه برمی گردد. اگر اشتیاق باشد همه چیز ممکن است.»

رییس باشگاه اتلتکو در ادامه صحبت‌هایش در پیوند به شرایط دیگو کاستا گفت:«به نظرم کاستا در اتلتیکو خواهد ماند. اگر قرار باشد رویش شرط بندی کنم، می‌گویم که نمی‌رود.» لیونل مسی که پیش‌تر با ارسال فکسی به باشگاه به شایعات رسانه‌ها دامن زده و تهدید به جدایی کرده کرده بود پس از کش و قو‌س‌های فراوان در نهایت تا ژوئن سال آینده میلادی در باشگاه محبوب خود ماندنی شد.

سوارز در حال حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید. مهاجم اروگوئه‌ای هفته پیش با مبلغ 6 میلیون یورو از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد. پس از اینکه انتقال سوارز از بارسلونا به یوونتوس منتفی شد، اتلتیکو مادرید علاقه‌ی خود به سوارز را نشان داد و برای جذب او تلاش کرد.

بحث و گفتگو