ورزش

رسمی؛ راکیتیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد + عکس

ایوان راکیتیچ به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی کرواسی به میدان نخواهد رفت و از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله باشگاه سویا، در اقدام جالب در انستاگرام اعلام کرد که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی کرواسی به میدان نخواهد رفت.

این بازیکن که کاپیتان دوم تیم ملی کرواسی بود، بعد از 106 بازی و 15 گول برای تیم ملی کشورش تصمیم به آویزان کردن کفش‌هایش از بازی‌های ملی گرفت تا بتواند هم برای جوانان کشور فرصت دهد و هم با آمادگی کامل برای تیم باشگاهی‌اش به میدان برود.

او در انستاگرامش در این مورد تصمیم جدایی‌اش نوشت:« خداحافظی از تیم ملی کرواسی سخت‌ترین تصمیم در زندگی حرفه‌ای من بود، اما احساس کردم که وقت آن رسیده و مجبور به تصمیم‌گیری هستم. من از هر بازی که برای میهنم بازی کردم، لذت می بردم و لحظات فراموش نشدنی از جام جهانی در خاطرم باقی خواهد ماند. من متقاعد شده‌ام که هنوز تیم بزرگی داریم که آینده درخشانی در پیش دارد. برای دوستان و هم تیمی هایم آرزو می‌کنم که در چالش‌های آینده همه موفقیت های بین المللی را داشته باشند.»

این هافبک خلاق در کنار مودریچ یکی از بهترین‌های کرواسی در رقابت‌های جام جهانی 2018 بود و موفق شد در ترکیب تیم ملی کرواسی نائب قهرمان جهان شود که بزرگترین دستآورد او در بازی‌های ملی محسوب می‌شود.

گفته می‌شود که راکیتیچ در این مورد با مودریچ و زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی مشوره کرده است و بزودی در مراسم با شکوه از بازی‌های ملی خداحافظی رسمی خواهد کرد.

بحث و گفتگو