ورزش

نامزد ریاست بارسلونا: مسی‌ ‌می‌تواند در جنوری سال آینده از بارسا جدا شود

نامزد ریاست بارسلونا با انتقاد از هیئت مدیره کنونی بارسلونا می‌گوید که آنان شایستۀ حضور در مقام‌های شان نیستند و فوق ستاره این تیم هم می‌تواند در سال آینده باشگاه را ترک کند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر و پس از درخواست خروج لیونل مسی، به شدت از نحوه عملکرد تیم مدیریتی بارتومئو در بارسلونا انتقاد کرده و هنوز هم اعتقاد دارد هیئت مدیره باشگاه دیگر شایستگی هدایت بارسلونا را ندارند.

تمدید کاملاً منتفی نیست؛ آینده در انتظار مسی
فونت بخش نخست صحبت‌هایش در پیوند به موضوعات روز باشگاه بارسلونا گفت:«هیئت مدیره کنونی باید استغفا بدهد و انتخابات را هرچه زود تر برگزار کند. در باشگاه باید یک پروژه پیروزی حداکثری معرفی شود، به همراه افرادی شایسته در کادر فنی و هیئت مدیره. پروژه بعدی باید هر چه سریع تر آغاز شود.»
نامزد ریاست بارسلونا در ادامه از بحث داغ روزهای اخیر بارسلونا، یعنی جدایی لیونل مسی گفت:«مسی می تواند از ماه جنوری مذاکرات خود با باشگاه های دیگر آغاز کند و این بسیار لازم و حیاتی است که او  پیش از اتمام قراردادش باور کند که  تضمین هایی برای آینده باشگاه وجود دارد. در ماه های آینده باید تصمیمات مهمی در مورد باشگاه و همچنین مسی گرفته شود. اگر انتخابات برگزار نشود، برای رییس جدید غیرممکن خواهد بود که تصمیمات لازم را اتخاذ کند.»

بحث و گفتگو