ورزش

پیام نیمار پس از شکست تلخ: باخت هم بخشی از ورزش است!

ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرممن پس از شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا از این ناکامی به عنوان جزیی از ورزش یاد کرد و به حریف هم تبریک گفت.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، پاریس شب گذشته شانس‌های خوبی مقابل دروازه نویر داشت تا به گل برسد اما بی دقتی و ضربات آرام در نهایت به شکست آنها در اولین فینال اروپایی‌شان منجر شد تا بایرن ششمین قهرمانی را جشن بگیرد.

رویایی که از دست رفت، اشک‌های نیمار بعد از باخت مقابل بایرن + عکس

نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان در صفحه توییتر خود نوشت:«شکست جزیی از ورزش است، ما تمام تلاش خود را کردیم و تا آخر جنگیدیم. از حمایت و محبت تمامی شما تشکر می‌کنم و تبریک به بایرن.»

نیمار که در سال 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست، پیش از این بازی گفته بود که برای تاریخ‌سازی و کمک به پی‌اس‌جی برای کسب اولین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به این تیم آمده است. او اما پس از این شکست نتوانست بر احساساتش غلبه کند و چشمانش غرق در اشک شد.

نیمار 28 ساله این فصل در 27 بازی از رقابت‌های مختلف برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 19 گل، 12 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

 

بحث و گفتگو