ورزش

مسی: لالیگا را می‌خواستم نه آقای گلی!

فوق ستاره بارسلونا در پیوند به شرایط تیمش پس از پایان هفته رقابت‌های لالیگا صحبت کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از پیروزی 5 بر صفر یکشنبه شب تیمش برابر آلاوس در هفته آخر لالیگا در یک جلسه درون گروهی میان اعضای تیم برگزار و در آن راجع به ایراد‌ها و نقاط ضعف تیم صحبت شده است.

مسی با 25 گل عنوان آقای گل لالیگا شد و هفتمین‌«پیچیچی» را برد + عکس
مسی در بخش نخست صحبت‌هایش در مورد وضعیت تیمش در این فصل لالیگا گفت:«ما مهمترین کار را که پیدا کردن عیب و ایراد‌های کارمان بود، انجام دادیم و در پشت صحنه عملکردمان را نقد کردیم، چون باید این کار صورت می‌گرفت. این فصل از نظر سطح عملکرد و نتایج، فصل فوق‌العاده‌ای برای ما نبود. امروز، اما از نظر رویکرد و تعهد یک گام رو به جلو برداشتیم.»
ابر ستاره کاتالانی‌ها ادامه داد:«وقتی انگیزه داشته باشیم هیچ‌کس نمی‌تواند ما را شکست دهد و نتایجش هم به دنبال آن می‌آید. امروز بازی ما چیز دیگری بود. بازی سختی بود، چون در شرایط بدی بازی می‌کردیم. زمان برگزاری مسابقه و گرمای هوا ما را اذیت می‌کرد. با این حال واکنش تیم متفاوت از هفته‌های قبل بود و این گامی مهم برای آینده بود.»

مسی با دو گلی که به آلاوس زد در این فصل لالیگا 23 گله شد و برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لالیگا را از آن خود کرد. او در این باره هم گفت:«جوایز فردی برای من در درجه دوم اهمیت قرار دارند. شاید هفت بار بردن این جایزه رکورد مهمی باشد، اما من ترجیح می‌دادم که تیم‌مان قهرمان لالیگا می‌شد.»

بحث و گفتگو