ورزش

ده بازیکنی که یونایتد به دنبال آن‌ها است + عکس

مدیران منچستریونایتد، در تابستان 10 بازیکن را برای تقویت تیم‌شان در نظر دارند و از میان تلاش خواهند کرد تا بهترین‌ها را به خدمت بگیرند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با وجود خرید چندین بازیکن بزرگ در تابستان گذشته، نتایج مطلوب در فصل جاری کسب نکرد و مدیران این تیم تصمیم گرفته اند تا در نقل و انتقالات پیشرو نقایص این تیم را برطرف کنند.

به همین منظور آن‌ها ده بازیکن را زیر نظر دارند و می‌خواهند بهترین و مناسب‌ترین گزینه را به الدترافورد ببرند.

1‌ - سانچو

این بازیکن انگلسی جدی‌ترین گزینه یونایتدی‌ها شمرده می‌شود و در صورت توافق با دورتموند، این احتمال وجود دارد که سانچو به کشورش برگردد.

2- رائول خیمنز

این بازیکن 29 ساله و مکزیکی که در حال حاضر در ولورهمپتون توپ می‌زند، شدیداً مورد توجه سولسشر قرار دارد و سرمربی یونایتدی‌ها خواهان به خدمت گرفتن او است اما سران ولوز آماده فروش او نیستند.

3- موسی دمبله

شیاطین سرخ این هافبک فرانسوی که در لیون توپ می‌زند و مشتریان زیادی هم دارد، برای خط حمله در نظر دارند تا در کنار راشفورد بازی کند.

4- ویلیان

بازیکن چلسی که در پایان فصل آزاد خواهد بود و با توجه به کیفیت و توانایی‌هایی که دارد، بهترین گزینه برای یونایتد محسوب می‌شود که او را بدون هزینه به خدمت بگیرد.

5- کینگ

این بازیکن سابقه حضور در یونایتد را دارد و در حال حاضر در بورنموث توپ می‌زند و مدیران یونایتد به دنبال باز گرداندن او هستند.

6- بن‌یدر

وسام این فصل نمایش فوق‌العاده در ترکیب موناکو داشت و درخشش او باعث شده است تا مدیران این تیم به دنبال او برای خط حمله باشند.

7- لاوتارو

مارتینز یکی از دشوارترین گزینه‌هایی است که یونایتد به دنبال او است زیرا این بازیکن شدیداً مورد توجه بارسلونا قرار دارد و خود بازیکن نیز دوست دارد تا راهی این باشگاه شود.

8- آداما ترائوره

این بازیکن تنومند که در حال حاضر در ولورهمپتون توپ می‌زند، شدیداً با لیورپول در ارتباط است و کلوپ او را می‌خواهد، اما یونایتد به توجه به توانایی‌های بی‌نظیر او تلاش دارد تا او را از چنگ این تیم برباید.

9- خامس

رودیگز از شرایط در رئال راضی نیست و به دنبال جدایی از این تیم است و سبک او با یونایتد خیلی همخوانی دارد، به همین دلیل سولسشر او را برای تقویت خط میانی بهترین گزینه می‌داند.

10- سانچز

شلیایی در تابستان به صورت قرضی راهی اینترمیلان شد و این باشگاه تصمیم ندارد تا قرارداد او را دائمی کند و سران یونایتد مجبور اند بخاطر دستمزد بالای او، اجازه بازگشت او را به الدترافورد بدهند.

 

بحث و گفتگو